• Magnetoterapia

Nieocenione rezultaty terapii polem magnetycznym dostępne są tylko w wybranych ośrodkach w kraju. Nasze centrum posiada najwyższej klasy aparat do terapii impulsowym polem magnetycznym niskiej częstotliwości CYBORG MAGNO.

Magnetoterapia skierowana jest przede wszystkim dla pacjentów z urazami (skręceniami, zwichnięciami), złamaniami(zwłaszcza przy opóźnionym zroście kostnym), chorobami reumatycznymi, chorobami naczyń krwionośnych, odleżynami i owrzodzeniami skórnymi czy obrzękami.

Istotą terapii prowadzonej za pomocą pola magnetycznego jest działanie przeciwbólowe oraz pobudzenie naturalnych zdolności regeneracyjnych chrząstki i tkanki łącznej, utraconych lub zaburzonych w następstwie zmian chorobowych lub pourazowych.

Pole magnetyczne usprawnia gojenie się ran. Do tkanek dociera więcej tlenu i innych pożądanych związków, co sprawia że wszelkie uszkodzenia goją się znacznie szybciej.

Sprzęt ten wykorzystywany jest w planach terapeutycznych oraz profilaktycznych, które przygotowaliśmy dla naszych pacjentów. Więcej o programach znajdziesz tutaj.

• Patologie narządu ruchu
    • Urazy (skręcenia, zwichnięcia, złamania)
    • Choroby reumatyczne
    • Patologie układu krążenia