W naszych czasach, gdy wydatek energetyczny związany z codziennym życiem został znacznie ograniczony, ważne jest by dbać o odpowiednią ilość ćwiczeń fizycznych oraz prawidłowe wykonywanie tych ćwiczeń.

Wszystkie dolegliwości, których niwelowanie obejmuje ten program tereapeutyczny są nierzadko ze sobą powiązane. Brak ruchu, nieprawidłowa dieta, styl życia, stres ,a także czynniki genetyczne – to najczęstsze przyczyny otyłości i nadwagi.

Obniżenie jakości życia, niska samoocena, postrzeganie społeczeństwa, niemożność wykonania wielu czynności – często wpływa na spadek naszego samopoczucia. Jest to jedna z poważniejszych chorób cywilizacyjnych, która nierzadko zagraża nawet naszemu życiu.

Jak wiadomo łatwiej zapobiegać niż leczyć –  w naszej klinice gwarantujemy realizację obu tych procedur. Przygotowując odpowiedni trening, możemy skutecznie zapobiegać otyłości i nadwadze, a także skutecznie redukować ryzyko zawału oraz choroby wieńcowej.

Dla każdego pacjenta program ustalany jest indywidualny program zawierający szereg zajęć terapeutycznych z pełnego wachlarza propozycji oferowanych przez naszą placówkę. Metody, które najczęściej wykorzystywane są do pracy z pacjentami posiadającymi tego typu problemy to m.in.:

• wykorzystanie cykloergometrów oraz bieżni w celu redukcji masy ciała oraz poprawy wydolności krążeniowo  oddechowej
  • przywrócenie prawidłowego metabolizmu dzięki zabiegom fizykoterapeutycznym m.in. zabiegi w kriokomorze czy drenaż pneumatyczny
  • trening indywidualny w systemie odciążenia i w obciążeniu dla uzyskania możliwie najbardziej optymalnego efektu

Przypadek każdego pacjenta traktujemy indywidualnie – posiadamy możliwości dopasowania elastycznego zakresu ćwiczeń oraz ich intensywności do predyspozycji. Skontaktuj się z nami już dziś i sprawdź, jak możemy Tobie pomóc.