• Biofeedback kręgosłupa

Nowoczesne urządzenia do treningu kręgosłupa wraz z precyzyjną aparaturą pomiarowo diagnostyczną.

System Tergumed pozwala na ocenę siły i zakresu ruchu, analizę  uzyskanych wyników, porównanie wyników z przedstawionymi danymi referencyjnymi, automatyczne przekształcenie wyników testu w dostosowany do indywidualnych potrzeb pacjenta program treningowy, szczegółową kontrolę każdego treningu wykonanego przez pacjenta oraz staranne udokumentowanie uzyskiwanych wyników. Oznacza to, że każde ćwiczenie jest dopasowane do płci pacjenta, jego wieku, wagi i oczywiście problemu. Dzięki temu, indywidualne podejście do pacjenta nabiera nowego znaczenia. Podążając śladem naszej misji, gwarantujemy, że urządzenia z których korzystają nasi pacjenci, to najwyższej klasy sprzęt, który nie tylko pomaga skutecznie ćwiczyć i walczyć z bólem, ale również bardzo precyzyjnie może określić jego źródło i ustanowić w oparciu o wyniki odpowiednią ścieżkę postępowania.

Wszystkie maszyny Tergumed zostały zaprojektowane z myślą o treningu, jak i właściwej diagnozie. Szczególne zalecenia oraz typowe wskazania przedstawia poniższa lista:

• Zespoły bólowe kręgosłupa z postępującymi objawami
    • Prolapsja (wypadnięcie jądra) dysków kręgowych (włączając pooperacyjne) i protruzje (przerwanie ciągłości blaszki dysku międzykręgowego) poza stanami ostrymi
    • Zmiany degeneracyjne, zwyrodnieniowe
    • Przypadki spondylozy i spondylolistezy
    • Urazy kręgosłupa leczone zachowawczo i operacyjnie
    • Nawracające problemy dyskowe ze znaczącymi problemami objawiającymi się w jakości pracy
    • Funkcjonalne bóle kręgosłupa z lub bez zmian zwyrodnieniowych

Sprzęt ten wykorzystywany jest w planach terapeutycznych oraz profilaktycznych, które przygotowaliśmy dla naszych pacjentów. Więcej o programach znajdziesz tutaj.