• Laseroterapia wysokoenergetyczna

Rosnące potrzeby specjalistycznej terapii oraz podwyższający się z roku na rok standard opieki rehabilitacyjnej wymagają, aby zabiegi były wykonywane za pomocą sprzętu najwyższej jakości. Moc Lasera wysokoenergetycznego Cyborg 1064 oraz Rainbow Drops – MPP® którymi dysponujemy przewyższa od 30 – 50 razy moc tradycyjnych urządzeń stosowanych w laseroterapii, co pozwala na zastosowanie go w praktycznie wszystkich miejscach na ciele (nawet takich, przy których tradycyjna terapia laserem mogłaby być nieskuteczna).

Ze względu na specyfikę urządzeń, dolegliwości bólowe po terapii ustępują znacznie szybciej, często już po pierwszym zabiegu. Zabiegi wykonywane laserem są krótkie i dają długotrwałe rezultaty. W połączeniu z pozostałymi elementami terapii, zabiegi gwarantują wzmocnienie efektu terapeutycznego.

Terapia laserem najczęściej wykorzystywana jest w redukcji bólu, wszelkiego rodzaju obrzęków oraz przeciwzapalnie – m.in. przy skręceniach, naderwaniach, chorobie zwyrodnieniowej stawów, kręgosłupa, rwie kulszowej i innych.

Ponadto, aby maksymalnie podwyższyć skuteczność działania, urządzenia Cyborg 1064 i Rainbow Drops – MPP® posiadają unikalny, opatentowany system S.P.S.® (Scanner Point Scanner), który łączy dwa tradycyjne tryby pracy – metodę skanowania i metodę punktów.Dla zwiększenia efektu terapii, zabiegi wykonywane za pomocą lasera biostymulacyjnego wysokiej mocy mogą być połączone z falą uderzeniową.

Sprzęt ten wykorzystywany jest w planach terapeutycznych oraz profilaktycznych. Więcej o programach znajdziesz tutaj.

• Urazy sportowe (zwichnięcia, obrzęki, krwiaki, złamania)
    • Zapalenie nadkłykcia kości ramiennej (łokieć golfisty i tenisisty)
    • Zespół cieśni nadgarstka
    • Nerwobóle