• Fala uderzeniowa

Na wyposażeniu naszego ośrodka znajduje się najwyższej jakości aparat do zabiegów falami uderzeniowymi. Terapia z jego wykorzystaniem niemalże już po pierwszym zabiegu przynosi natychmiastową ulgę w bólu i przywraca sprawność ruchową.

Skuteczność tej metody potwierdzona została wieloma badaniami klinicznymi, które wykazują 70-80% większą skuteczność u pacjentów, którzy wcześniej leczeni byli bezskutecznie innymi metodami zachowawczymi. Zabiegi falą uderzeniową poprawiają metabolizm uszkodzonych tkanek, redukują napięcie i tym samym zmniejsza ból. Stymulacje falą znacznie przyspiesza procesy regenerujące a uszkodzone tkanki mogą szybko i sprawnie odbudować swoją pierwotną strukturę niwelując tym samym skutki urazu.

Zabiegi najczęściej stosowane są w leczeniu uporczywych bólów występujących w ostrogach piętowych, łokciach tenisisty czy golfisty oraz u biegaczy w dolegliwościach bólowych związanych z dysfunkcją przedziałów mięśniowo-powięziowych(np. shin splint). Terapia jest skuteczna również w przypadku przeciążeń i zwyrodnień. Urządzenie Dla zwiększenia efektów terapii zabieg falą uderzeniową, wykorzystujemy w programach terapeutycznych oraz profilaktycznych, łącząc  je z zabiegiem krioterapii i  laserem wysokoenergetycznym. Więcej o programach znajdziesz tutaj.

• Przewlekłe choroby ścięgien ( ścięgno Achillesa, rozcięgno podeszwowe)
    • Zapalenie nadkłykci (łokieć golfisty i tenisisty), ostroga piętowa
    • Zapalenie przyczepów ścięgnistych barku, stawu kolanowego(rzepki, gęsiej stopy), przywodzicieli (okolica łonowa) i stawu skokowego
    • Wspomaganie zabiegów (m.in. kriokomora, drenaż pneumatyczny czy laser wysokoenergetyczny) zwalczania cellulitu