Terapeuci wykorzystują wszystkie dostępne w naszym centrum metody, kreując tym samym swoisty standard opieki w leczeniu obrzęków kończyn. Leczenie składa się z czterech metod: drenażu limfatycznego, fizykoterapii, ćwiczeń poprawiających powrót żylno-limfatyczny oraz terapii uciskowej.

Pojawienie się obrzęku może mieć bardzo wiele różnych przyczyn, dlatego w każdym przypadku niezbędna jest konsultacja z wykwalifikowanym terapeutą.

Choroby nerek, układu krążenia, choroby nowotworowe oraz urazy – oprócz leczenia przyczynowego wymagają również leczenia objawów. Często objawy te są bagatelizowane, co może prowadzić do poważnych powikłań, m.in. owrzodzeń czy uszkodzeń skóry, które wymagają specjalistycznego, nieraz długotrwałego leczenia obniżając tym samym jakość życia.

Jeśli posiadasz tego rodzaju dolegliwości – nie czekaj, skontaktuj się z nami i dowiedz się jak możemy Tobie pomóc.

W codziennej praktyce preferujemy sprawdzone metody walki z problemem, dlatego zmniejszenie obrzęku wywołujemy przede wszystkim poprzez drenaż pneumatyczny, kinesiotaping, manualny drenaż limfatyczny oraz specjalistyczne ćwiczenia i zabiegi fizykalne.

W przypadku ran czy owrzodzeń jesteśmy w stanie nadzwyczaj skutecznie zmniejszyć towarzyszące im przykre dolegliwości oraz przyspieszyć ich gojenie dzięki laseroterapii wysokoenergetycznej. Unikalne w skali kraju urządzenia zapewniają profesjonalną terapię w tego typu przypadkach – dzięki temu wiemy, że terapia w naszym ośrodku jest bezpieczna i zarazem dorównuje skutecznością najbardziej aktualnym metodom stosowanym na świecie.